vrijdag 26 april 2013

Ik hou nog steeds van houtskool en pastel

Soms.. heb je echt even geen zin om te doen wat je eigenlijk moet doen..Het lukt niet en je hoofd zit bij heel andere dingen..
Vanochtend zat ik naar een nummer te luisteren van de band Paramore; Hate to see your heart break. En de eerste zin van het nummer bleef in mijn hoofd hangen..Na heel wat pogingen het te negeren en te doen wat ik eigenlijk zou moeten doen..toch maar even een andere vel teken papier gepakt en gaan schetsen.
Voor de verandering weer eens met houtskool en pastel. Een tijd geleden, maar ook een tijd geleden dat ik 'groot' gewerkt heb.
Het is wel te merken dat ik weer een beetje moet oefenen haha, maar het was heel fijn om weer eens met deze materialen te werken, iets voor mezelf te maken en gewoon lekker je handen vies laten worden ;)

Een schets met houtskool en pastel;

There is not a single word, in the whole world, that could describe the hurt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten