dinsdag 24 september 2013

Begin van een nieuw project!

Inmiddels al weer druk bezig met een nieuw project. Tijdens de stage periode heb ik veel illustraties voor kinderen mogen maken. Maar een echt prentenboek zat er helaas niet bij. Deze periode werk ik op de academie aan een zelf bedachte opdracht. En dat wordt wel een prentenboek!

Met mijn verhaal wil ik vooral laten zien hoe mooi en leuk fantasie kan zijn. Maar daarnaast  kan fantasie ook je 'redder in nood' zijn. 
De afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met de combinatie analoog en digitaal tekenen. Dit wil ik verder ontwikkelen met dit project. Eerder ben ik ook bezig geweest met marmerpapier. Ook dit wil ik weer gaan gebruiken in mijn illustraties.

Inmiddels heb ik al een hoop onderzoek en voorbereiding gedaan. En langzamerhand begint het al iets te worden. Binnenkort volgen er wat foto's/beelden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten