woensdag 23 september 2015

(Even) Terug van weg geweest


Een lange stilte hier.. Daar is echter een logische verklaring voor te geven, aangezien ik mijn blog richting website heb/had verhuisd. Helaas blijken er toch hier en daar wat mankementen te zijn, wat me er ook enorm van weerhield om op mijn nieuwe blog nieuwe berichten te plaatsen.
Inmiddels heb ik een oplossing gevonden, tenminste.. dat hoop ik. Maar dat gaat even tijd kosten. Tot die tijd wil ik deze blog dus weer gaan gebruiken, om in ieder geval weer wat updates te kunnen geven.

Ondanks dat ik de afgelopen tijd dus niet veel op mijn blog heb geplaatst, heb ik alle ontwikkelingen rond Ro Illustraties wel gewoon gepost via mijn facebook pagina. Qua beeld materiaal heb ik sowieso even minder te laten zien dan dat ik gehoopt had. Binnen privé sferen is er in korte tijd best het een en ander gebeurd/veranderd, waarbinnen ik mijn plekje moest vinden. Inmiddels loop ik weer een beetje op het rechte pad, en komt er ook zeer recent weer wat nieuw beeld materiaal :).


Eigen ontwerp van een ceintuur, met eigen illustratie.

Een eigen ontwerp van een choker/ketting met eigen illustratie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten