vrijdag 8 februari 2013

Marmerpapier

Op zoek naar papier voor de omslag van het boekje dat we zouden maken bij de workshop boekbinden, kwam ik marmerpapier tegen.  En ik moet zeggen, ik vind het leuk tof papier, maar om zo te kopen wat aan de prijzige kant (als je heel wat papier er van wilt hebben dan) en het is toch niet helemaal eigen.

Dus ik heb even gegoogled en dan kom je heel wat mooie dingen tegen. Ook heel veel voorbeelden die dicht bij het idee komen dat ik heb voor de achtergronden voor mijn publicatie van de minor Visuele redactie. Ook even opgezocht hoe of wat met zelf maken, en het lijkt erop dat dat nog best te doen is. Het is natuurlijk nog even uit proberen of het echt gaat werken en of ik ook daadwerkelijk he resultaat krijg wat ik wil..Dat andere mensen zulk mooi papier maken, wil nog niet zeggen dat mij dat ook gaat lukken, maar het is zeker het proberen waard!

Wat voorbeelden om een indicatie te geven;



Geen opmerkingen:

Een reactie posten