dinsdag 12 februari 2013

Schetsversies batik paper

Even wat uitgeprobeerd met verschillende materialen, om te zien wat het beste effect geeft. Deze heb ik nog op gewoon 'dun'  print papier gedaan, dus zeker omdat het nat moet worden, niet het meest perfecte papier. Maar goed, om materialen te testen was het prima. Ik wil ook nog op ander papier proberen natuurlijk, misschien dat dat weer een heel ander effect met de materialen heeft.



Links heb ik Pinta Perla gebruikt, acrylverf op water basis (het ging me vooral even om het kleurtje).
In het midden is ook met acrylverf ver.
Rechts is met onverdunde ecoline.

Bij het verf lijkt meer contrast te zitten tussen de kleur in de scheuren in de rest van het blad. Bij ecoline is het ook nog wel te zien, maar wat subtieler.
Het is in ieder geval makkelijker voor elkaar te krijgen dan ik dacht :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten